Rock in Suriname

Rock van Surinaamse Bodem

• Vergroot lettergrootte
  • Standaard lettergrootte
  • Verklein lettergrootte
Home Forum
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?

Comedy Corner
(1 online) (1) Gast
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: Comedy Corner
Comedy Corner 2 Jaren, 4 Maanden geleden Karma: 0
Je kan geen forum hebben zonder een comedy corner.
Alvast een mopje

A man and his wife go to their honeymoon hotel for their 25th anniversary. As the couple reflected on that magical evening 25 years ago, the wife asked the husband, "When you first saw my naked body in front of you, what was going through your mind?"

The husband replied, "All I wanted to do was to fuck your brains out, and suck your tits dry."

Then, as the wife undressed, she asked, "What are you thinking now?"

He replied, "It looks as if I did a pretty good job."
Rafiek
Rafiek
Fresh Boarder
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.

Re:Comedy Corner 2 Jaren, 2 Maanden geleden Karma: 0
Oog transplantatie

Een man in Amsterdam die al jaren aan glazen oog heeft wil graag weer met beide ogen kunnen zien. Op een gegeven moment leest hij in de Telegraaf een advertentie van een Chinese dokter die adverteert dat hij ogen kan transplanteren. Dat lijkt hem wel wat en hij maakt zo snel mogelijk een afspraak.
"We hebben op dit moment een gebrek aan donor-ogen, dus u komt op de wachtlijst," zegt de Chinees.
"Maar als u zelf een donor kunt vinden kan ik u onmiddellijk helpen," voegt hij er aan toe.

Twee weken later loopt de man door Amsterdam en ziet een man op de brommer frontaal op de tram botsen en de man

blijft morsdood op de grond liggen. De man met het glazen oog denkt nu is mijn kans. Hij rent ernaartoe, frutselt het oog eruit en stopt z‘n glazen oog terug bij de man. Hij gaat zo snel mogelijk naar de Chinese dokter toe, waarop hij succesvol geopereerd wordt.

Aanvankelijk is de man heel blij dat hij z‘n volle gezichtsvermogen weer heeft, maar na een paar dagen krijgt hij vreselijke spijt en hij besluit zich aan te geven bij de politie. Als hij op het politiebureau aan het wachten is hoort hij twee agenten met elkaar praten.
"Ik heb van de week wat meegemaakt dat kan nooit!" zegt de één.
"Wat dan?" vraagt de ander.
"Er botst van de week een man op een brommer tegen een tram op en is op slag dood."
"Nou, dat gebeurt toch elke week?" zegt de ander.
"Ja, maar deze had twee glazen ogen!"
demon girl
demon girl
Fresh Boarder
graphgraph

Re:Comedy Corner 1 Jaar, 5 Maanden geleden Karma: 0
Blondje en de Kerstman
Een dom blondje heeft haar dag niet ze is zojuist ontslagen en loopt droevig naar huis, eenmaal aangekomen blijkt dat haar hele interieur weg te zijn en haar vriend is er vandoor met de buurvrouw in haar nieuwe auto..
Het blondje ziet het niet meer zitten en besluit zichzelf van kant te maken en loopt naar een hoge brug, op het moment dat ze wil springen komt de Kerstman en roept "Ho-Ho-Ho, wat gaat u toch doen?" Het blondje vertelt het hele verhaal waarop de Kerstman antwoordt "Nou, ik weet het goed gemaakt. Ik ben de Kerstman en ik kan er voor zorgen dat wanneer je weer naar huis gaat alles is als voorheen. Je vriend houd nog meer van je dan eerst en een brief van je werk dat je extra opslag krijgt!" "Oh, dank u wel" antwoordt het blondje. "Hoe kan ik u ooit bedanken?" "Nou," zegt de Kerstman: "Het klinkt misschien een beetje raar, maar kan je me misschien pijpen?" "Nou," zegt het blondje "Na wat je voor me gedaan hebt doe ik dat wel." Dus ze gaat hem heerlijk pijpen. Als ze klaar is zegt de Kerstman: "Hoe oud ben jij eigenlijk?" Het blondje zegt: "Ik ben 25." Waarop de Kerstman antwoordt: "Dat je op die leeftijd nog in de Kerstman gelooft!"
drabis
drabis
Fresh Boarder
graphgraph

Ga naar bovenkantPagina: 1

Main Menu

Login

Geen